|

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از سایت آمازون با بیش از ۹۰ درصد تخفیف

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از سایت آمازون با حداقل 80 درصد تخفیف!

دسترسی پیدا کردن به کتاب‌های الکترونیک خارجی، به خصوص کتاب‌های سایت آمازون، برایمان دشوار است. از طرفی، خرید نسخه‌ی چاپی آن‌ها نیز به صرفه  نیست، زیرا بعد از حدود یک ماه و با هزینه‌ی گزافی ارسال می‌شوند. از طرفی دیگر، به علت تحریم‌های اقتصادی، اصلا امکان خرید کتاب های خارجی از سایت آمازون و ارسال آن ها به ایران امکان پذیر نیست.

 گاهی اوقات پیش می‌آید که نسخه‌ی ترجمه شده‌ی برخی کتاب‌ها در ایران یافت نشوند و یا برای اخذ مجوز چاپ، تغییراتی در متن اصلی کتاب ایجاد شده باشد که ممکن است ماهیت آن را تغیر دهد. به همین خاطر، بسیاری از دانشجویان، اساتید و مترجمان، نیاز پیدا می‌کنند که از نسخه اصلی کتاب‌های خارجی استفاده کنند. خرید نسخه‌ی چاپی کتاب‌ به کمک واسطه‌ها امکان پذیر است اما همانطور که گفتیم، علاوه بر هزینه‌ی بالا، زمان ارسال آن به ایران نیز طولانی است. به همین خاطر، ما در تیم اینجاپلاس، امکان خرید کتاب‌ الکترونیکی خارجی از سایت آمازون را با بیش از ۹۰ درصد تخفیف برایتان فراهم کرده و همچنین شرایطی را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید بلافاصله پس از خرید، فایل کتاب را دانلود کنید.

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از سایت آمازون با اینجاپلاس

همان طور که گفتیم، تیم اینجاپلاس این آمادگی را دارد که تمامی کتاب‌های موجود در سایت آمازون را با بیش از ۹۰ درصد تخفیف در اختیار شما قرار بدهد. به همین خاطر، قیمت‌ کتاب‌ها در سایت اینجاپلاس بسیار پایین‌تر است و دیگر احتیاجی نیست برای تهیه‌ی آن‌ها از سایت آمازون هزینه‌ی گزافی پرداخت کنید.

امکان دانلود فوری کتاب‌ها بعد از خرید، به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کتاب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. در سایت اینجاپلاس، برای اولین بار امکان پیش نمایش کتاب‌ها را قرار داده‌ایم تا بتوانید ابتدا کتاب مورد نظرتان را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید. باوجود این، اگر به هر دلیلی بعد از خرید، نسبت به کتاب نارضایتی داشتید، ما در تیم اینجاپلاس، گارانتی بازگشت کامل وجه را به صورت کامل تضمین می‌کنیم.

خرید کتاب الکترونیکی خارجی از سایت آمازون با اینجاپلاس

درخواست کتاب در اینجاپلاس

در آرشیو سایت اینجاپلاس، میلیون‌ها کتاب الکترونیکی موجود هست و ما به صورت روزانه تعداد زیادی از آن‌ها را در سایت و در دسترس شما قرار می‌دهیم. اگر به دنبال کتاب خاصی می‌گردید که هنوز در سایت قرار نگرفته است، کافیست در بخش درخواست کتاب، به ما اطلاع دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست شما بررسی شده و کتاب در اختیار شما قرار بگیرد.

مراحل خرید کتاب الکترونیکی خارجی آمازون در سایت اینجاپلاس

برای خرید کتاب از طریق سایت، کافی است اسم کتاب مورد نظرتان را در بخش جستجو وارد کنید و بعد از بررسی پیش نمایش کتاب و اطلاعات آن، با خیال راحت اقدام به خرید نمایید. شما می توانید پس از پرداخت وجه، کتاب مورد نظرتان را فوراً دریافت کنید. اگر هرگونه سوالی دارید که فکر می کنید قبل از خرید باید به آن پاسخ داده شود، حتما با تیم اینجاپلاس در ارتباط باشید، ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید