|

چرا باید کتاب های زبان اصلی را برای خواندن انتخاب کنیم؟

خواندن کتاب های زبان اصلی

فواید کتاب خواندن به زبان انگلیسی

کتاب خواندن به زبان انگلیسی موجب می‌شود نسبت به قواعد و درک دستوری زبان انگلیسی تسلط بیشتری پیدا کنید.

 یکی از بهترین فواید خواندن کتاب به زبان انگلیسی،  یادگیری موثر زبان است.     

اگر دانشجو هستید و قصد دارید کتاب مورد علاقه تان را بخوانید، قطعا در آینده تحصیلی و شغلی شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

یا اگر شاغل باشید خواندن کتاب در حوزه تخصصی  که در آن فعالیت می‌کنید می‌تواند در یادگیری زبان و ایجاد موقعیت‌های شغلی تاثیر گذار باشد.

در این مقاله مختصر سعی داریم به صورت کاملا خلاصه به فواید خواندن کتاب به زبان انگلیسی بپردزایم.

اما چگونه این کار را انجام دهیم:

·       یادگیری زبان با خواندن نسخه اصلی بدون حذفیات

·       استفاده از نسخه صوتی کتاب برای تقویت لسینینگ




یادگیری زبان با خواندن کتاب به زبان انگلیسی (نسخه چاپ شده)

این روزها برای کسب دانش شاید سعی کنیم نسخه الکترونیکی یک کتاب را تهیه کنیم. ممکن است به مدت چند روز پیاپی چشم به صفحه گوشی یا لپ‌تاپ بدوزیم تا کتاب را تمام کنیم.

چشم دوختن به صفحه گوشی آن هم به مدت طولانی به بینایی لطمه خواهد زد. بنابراین اگر نگران سلامتی خود هستید شاید بهتر باشد به جای نسخه الکترونیکی از نسخه چاپی آن استفاده کنید.

نسخه چاپی کتاب های زبان اصلی در درک زبان انگلیسی کمک موثری خواهند بود. زمانی که اقدام به خواندن کتاب می‌کنید و قصد دارید جملات آن را ترجمه کنید، خواه ناخواه با قواعد دستوری زبان انگلیسی آشنا می‌شوید.

روش یادگیریتان را با خواندن کتاب زبان اصلی جذاب‌تر کنید

این خواند مکرر موجب می‌شود به گرامر تسلط پیدا کنید که بعدا بر روی صحبت کردن شما هم تاثیر خوبی خواهد گذاشت. دیگر نیاز نیست وقت خود را ساعت‌ها به مطالعه گرامر همراه با مثال پیرامون یادگیری زبان انگلیسی صرف کنید.

دایره لغات شما آنقدر گسترش می‌یابد که بعد از مدتی متوجه می‌شوید معنی مهمترین کلمات را می‌دانید. دیگر لازم نیست خودتان را در کتابخانه حبس کنید تا کلمات را به همراه معنی آن ها حفظ کنید.

هر چند که یادگیری لغات با معنی بدین گونه از ذهن خواهند پرید اما با مطالعه کتاب و رفتن در دل داستان یا موضوع مورد علاقه خود قطعا یادگیری موثرتر می‌شود.

در آخر متوجه می‌شوید که چند صفحه از کتاب را خودتان ترجمه کرده‌اید و با عبارات و اصطلاحات متعددی آشنا شده‌اید که بخش اعظم یادگیری زبان به آن‌ها وابسته است.

فواید خواندن کتاب انگلیسی

سفارش آنلاین نسخه چاپی کتاب انگلیسی (بدون حذفیات)

اگر فکر می‌کنید جای یک یا چند جلد کتاب زبان اصلی در کتابخانه‌تان خالیست، کافیست درخواست‌تان را به اینجاپلاس ارائه کنید.

جالب است بدانید که دیگر نیازی نیست، منتظر چاپ این کتاب در ایران باشید حتی اگر یک روز از انتشار کتاب مورد نظرتان در مارکت‌های جهانی مثل آمازون گذشته باشد.

شما به راحتی می‌توایند  در اینجاپلاس سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت عالی کتاب‌تان را در هر کجای ایران که باشید با هزینه مناسب دریافت کنید.

پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت سفارش حتما نمونه کتاب های چاپ شده توسط اینجاپلاس را اینجا مشاهده کنید.  

چاپ آنلاین کتاب زبان اصلی

 

استفاده از نسخه صوتی کتاب برای تقویت لیسنینگ

 


فواید خواندن کتاب انگلیسی

در دنیایی که  تکنولوژی حرف اول را می‌زند، می‌توان پیشرفت‌های زیادی را بدست آورد که یکی از آن‌ها یادگیری زبان انگلیسی است.  

سفارش کتاب به صورت صوتی آن هم به زبان انگلیسی بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های جغرافیایی یکی از همین پیشرفت‌های حاصل از تکنولوژی است.

در گذشته باید روزها منتظر می‌ماندیم تا کتاب یا بسته پستی شما بدستتان برسد اما اکنون به کمک اینترنت مرزهای جغرافیایی دیگر نمی‌توانند حکم یک بن بست را برای پیشرفت شما داشته باشند. به راحتی می‌توان نسخه صوتی کتاب به زبان انگلیسی را سفارش داد و همان روز شروع به گوش دادن کرد و در کنار آن یادگیری زبان را همزمان پیش برد.

با گوش دادن به کتاب آن هم به زبان انگلیسی تاثیر شگفت‌انگیزی بر روی قوه شنیداری خود بگذارید.

تلفظ صحیح کلمات، نحوه ادای کلمات و جملات را فرا خواهید گرفت که نتیجه شگفت انگیزی بر نحوه صحبت کردن یا به اصطلاح اسپیکینگ شما خواهد گذاشت.

 

برای  خرید کتاب صوتی زبان اصلی مورد علاقه‌تان لازم نیست خود را به دردسر بیندازید . خیلی سریع بدون آنکه وقت ارزشمندتان را از دست بدهید، می‌توانید از سایت اینجاپلاس از بخش چت آنلاین سفارش تان  را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید