|

دانلود PDF مجله ووگ Vogue 2022 + 2023

خرید مجله ووگ vogue 2022

 Vogue یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است و مسلماً مشهورترین مجله مد در جهان است. این مجله موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. ووگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد و کم کم به یک مجله جهانی و تاثیر گذار تبدیل شد.  

در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از این مجله وجود دارد و  با ۱۱ میلیون مشترک ، به دنیای مد جهت می دهد.

شما با تهیه این مجموعه  ۹ جلدی می‌توانید به جدیدترین نسخه مجلات Vogue منتشر شده در سال  ۲۰۲۲ + ۲۰۲۳ در قالب فایل PDF دسترسی داشته باشید و به راحتی این مجلات را روی موبایل،  تبلت یا کامپیوتر خانگی مطالعه نمایید. ( تمامی فایل ها با کیفیت بالا و فرمت  True PDF هستند)

لیست مجلاتی که بعد از خرید به فایل آن ها دسترسی پیدا می کنید :

خرید مجله ووگ

پیش نمایش مجلات

با خرید این محصول

۲ هدیه به ارزش ۶۰.۰۰۰ تومان را نیز به رایگان دریافت می کنید :

خرید مجله ووگ

سه نسخه جدید مجله Elle

Elle عنوان مجله‌ای فرانسوی است که از سال ۱۹۴۵ به زبان فرانسوی و از سال‌های بعد به زبان‌های دیگر منتشر می‌شود. این نشریه در رابطه با مد و پوشاک زنانه، زیبایی، سلامت و سرگرمی است. اِل یکی از بزرگترین و پرتیراژترین مجله های مد و پوشاک جهان است.

خرید مجله ووگ

سه نسخه جدید مجله Harper's Bazaar

مجله مد و فشن زنان که اکنون به یکی از بهترین های دنیا بدل شده است هارپرز بازار نام دارد که تاکنون تصاویر مدل های زیبارو و خوش استایل بسیاری را روی جلد خود چاپ نموده است. در دنیای غرب استقبال از این مجلات به طرز چشمگیری بالا است.مجله آمریکایی «هارپرز بازار» Harper’s Bazaar قدیمی‌ترین مجله مد و فشن ایالات‌ متحده است که اولین نسخه آن در سال ۱۸۶۷ به چاپ رسیده.

۵۰ درصد تخفیف + ۶۰.۰۰۰ تومان هدیه

خرید ۹ جلد از مجله ووگ به همراه ۶ جلد هدیه ( Elle و Harper's Bazaar ) :

۰۹۳۶۶۲۰۳۹۵۶