|

شرایط گارانتی

نسخه های الکترونیکی و صوتی

در صورتی که بعد از خرید کتاب مورد نظرتان از خریدتان ناراضی بودید، بازگشت وجه شما را به صورت ۱۰۰% گارانتی می کنیم. کافیست از طریق پنل کاربریتان و از بخش پشتیبانی درخواست خود را برای واحد مالی ارسال کنید. همکارانمان در بخش اداری و مالی در کمتر از ۲۴ ساعت، وجه شما را بدون کسر هیچ گونه هزینه ای به حسابتان واریز می کنند. لطفاً دقت داشته باشید مدت زمان مجاز برای ثبت درخواست گارانتی ۱۴ روز بعد از خرید و دریافت کتاب می باشد.

ما در موارد ذکر شده به بازگشت هزینه ی شما متعهد می گردیم :

نسخه چاپ شده کتاب

ما در بخش چاپ اختصاصی کتاب ها نهایت دقت و کیفیت را تضمین می کنیم. با توجه به درخواست شما، کتاب مورد نظرتان را چاپ و به سراسر کشور ارسال می کنیم. اگر بعد از دریافت کتاب از کیفیت چاپ ناراضی بودید و یا اینکه کتاب چاپ شده با اطلاعات سفارش شما مغایر بود، می توانید از گارانتی ۱۰۰% بازگشت وجه اینجاپلاس استفاده کنید. کافیست درخواست خود را از طریق بخش پشتیبانی در پنل کاربریتان به واحد مالی ارسال و پس از هماهنگی های انجام شده، کتاب چاپ شده را به آدرس اعلام شده ارسال کنید. پس از تحویل کتاب در کمتر از ۲۴ ساعت وجه پرداخت شده شما به حسابتان واریز می شود. همچنین در صورت تمایل به جای دریافت وجه می توانید برای چاپ مجدد کتاب درخواست دهید. هزینه ی ارسال کتاب نیز توسط اینجاپلاس پرداخت خواهد شد.
ما در مرحله ی کنترل کیفی مجدداً بررسی های لازم را انجام می دهیم. اما اگر به خاطر خطای انسانی باز هم مشکلی ایجاد شود متعهدانه آن را پیگیری خواهیم کرد. اگر کتاب دارای مشکلی جزئی باشد و قابل اصلاح می توانید کتاب را برای ما راسال کنید تا مجدداً پس از رفع مشکل آن را برای شما ارسال کنیم. در صورتی که مشکل از مراحل آماده سازی و چاپ کتاب باشد، هیچگونه هزینه ی اضافی از شما دریافت نخواهد شد.
اگر تمایل به دریافت مجدد کتاب داشتید، 

ما در موارد ذکر شده به بازگشت هزینه ی شما متعهد می گردیم :