|

نقد و بررسی کتاب How to Do the Work، هر آنچه که درباره این کتاب نمی‌دانید

دانلود کتاب How to Do the Work: Recognize Your Patterns, Heal from Your Past, and Create Your Self

 

کتاب How to Do the Work: Recognize Your Patterns, Heal from Your Past, and Create Your Self یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی خودیاری است.

اگر بخواهیم نام این کتاب را به فارسی برگردانیم، ترجمه تحت اللفظی آن «چگونه کار را انجام دهیم» خواهد شد. اما شاید عنوان «چگونه مشکل اصلی را حل کنیم؟» برای آن بهتر باشد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و اینجاپلاس است. این کتاب که با موضوع روانشناسی است به شما کمک می‌کند تا احساسات منفی و مشکلات افسردگی‌ خود را برطرف کنید.

با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات روحی و روانی که مانند ویروسی جدید گریبان‌گیر همه ما شده است، دانلود کتاب چگونه مشکل اصلی را حل کنیم، می‌تواند کمکی قابل توجه برای آگاهی از زخم‌های پنهان روحمان و درمان آن‌ها باشد.

از طرفی می‌توانید با خرید کتاب انگلیسی How to Do the Work از اینجا پلاس همزمان با یادگیری، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را نیز بهبود بخشید. تهیه کتاب

 

درباره نویسنده کتاب

 

کتاب How to Do the Work: Recognize Your Patterns, Heal from Your Past, and Create Your Self

 

نویسنده این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شده، دکتر نیکول لپرا است. دکتر لپرا یک اینفلوئنسر با بیش از ۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام است. او در این رسانه اجتماعی با نام کاربری The Holistic Psychologist فعالیت می‌کند. دکتر نیکول در تلاش است عامه مردم را با روانشناسی آشنا کند. بنابراین موفقیت کتاب او جای تعجب ندارد. افراد زیادی به خاطر تاثیر مثبت صفحه مجازی او بر زندگی خود، شروع به خرید کتاب انگلیسی How to Do the Work از آمازون کردند.

 

 

خلاصه کتاب How to Do the Work

 

دانلود کتاب How to Do the Work

 

دکتر نیکول لپرا به عنوان یک روانشناس بالینی همواره از محدودیت‌های روانشناسی سنتی ناراضی بود و دوست داشت خود و بیمارانش بهتر از این علم بهره ببرند. به همین علت سفری را برای ایجاد یک فلسفه واحد از سلامت ذهنی، جسمی و معنوی آغاز کرد. او امروزه افراد را با ارائه آگاهی‌های لازم، برای درمان خود راهنمایی می‌کند.

پس از تجربه نتایجی که زندگی دکتر نیکول لپرا و برخی از مراجعانش را تغییر داد، او آنچه را که آموخته بود با دیگران در صفحه اینستاگرام خود به‌اشتراک گذاشت. نام صفحه اینستاگرام او به معنای روانشناس کل نگر است. در آشنایی با کتاب و نویسنده‌اش بهتر است بدانیم که کل‌نگری یک فلسفه است که در سراسر کتاب نویسنده تجلی پیدا می‌کند.

دکتر لپرا در این کتاب سعی می‌کند تا اندیشه و اصول ‌خود در زندگی را با جهان به اشتراک بگذارد. این روانشناس مشهور در کتاب How to Do the Work خود، یک راهکار برای خوددرمانی و همچنین یک راهنمای ضروری برای ایجاد یک زندگی پر جنب و جوش، صادقانه و شادتر ارائه می‌دهد.

این نویسنده در این کتاب با تکیه بر آخرین تحقیقات در زمینه‌های مختلف علمی و روش‌های درمانی، به ما کمک می‌کند تا بفهمیم که چگونه تجربیات نامطلوب و آسیب‌های روحی در دوران کودکی با ما زندگی می‌کنند و منجر به اختلال عملکرد در سراسر بدن می‌شوند.

تجربیات نامطلوب ما تبدیل به وابستگی، عدم بلوغ عاطفی، آسیب‌های روحی و سایر رفتارهای خودتخریب‌گر می‌شوند. از طرفی می‌توانند به‌سرعت فرد را درگیر یک دور باطل کنند و احساس نارضایتی، ناکامی و ناخوشی را درون او به وجود آورند.

دکتر لپرا در کتاب «چگونه کار را انجام دهیم، به خوانندگان پشتیبانی و ابزارهایی را ارائه می‌دهد که با تکیه بر آن‌ها از رفتارهای مخرب رهایی یابند، زندگی خود را بازیابند و دوباره از نو خلق کنند.

 

 
خرید کتاب How to Do the Work
خرید کتاب How to Do the Work

نقد کتاب How to Do the Work

 

در ادامه تعدادی از نظرات نویسندگان بزرگ دیگر را برای این کتاب آورده‌ایم :

 

دنیا به این کتاب نیاز دارد! مهم نیست که در کجای سفر خوددرمانی قرار دارید. نحوه انجام این کار، شما را به سمت روابط قوی‌تر، شادی بیشتر و مسیری روشن‌تر برای آینده‌تان راهنمایی می‌کند. ما همیشه نمی‌توانیم اتفاقاتی را که برایمان می‌افتند کنترل کنیم. اما نیکول به ما یک نقشه راه می‌دهد که چگونه از یک جایگاه شفابخش و همراه با آرامش درونی، واکنش نشان دهیم. لوئیس هاوز، نویسنده نیویورک تایمز برای کتاب پرفروش The School of Greatness
نیکول لپرا در کتاب خود با عنوان How to Do the Work، به طرز درخشانی اصول درمانی را رمزگشایی می‌کند. هضم آن‌ها ساده است و زندگی را تغییر می‌دهند. هر شخصی که در مسیر رشد شخصی قرار دارد، باید این کتاب را بخواند. گابی برنشتاین، نویسنده برتر نیویورک تایمز
چگونه کار را انجام دهیم، دعوتی است برای انجام کار با ابزارهای درونی که همه ما در درون خود داریم. اگر بخواهید آن را بپذیرید، دعوت از آن شماست. در هر کجای مسیر خود باشید، دکتر لپرا با آغوش باز با شما ملاقات می‌کند. سطح فعلی تسلط شما روی خودتان، تنها پیش نیاز ادامه این مسیر است. این کتاب راهنمای سفر شما به سمت شدن است. جهان اکنون بیش از هر زمان دیگری به مواهب شما نیاز دارد. Karlyn Percil-Mercieca، مدیر عامل شرکت KDPM Consulting Group Inc، استراتژیست عاطفی

 

نظر Marie Dubuque، یک تحلیل گر عاشق کتاب در سایت آمازون :

 

نظر یکی از خریداران کتاب How to Do the Work :

 

دیدگاهتان را بنویسید