|

نقد و بررسی کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress, Stop Negative Spirals, Declutter Your Mind, and Focus on the Present

بیش از حد فکر کردن یکی از مشکلات امروز بشر اشت. همانطور که پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی باعث آسان تر شدن زندگی شده، از طرفی اضطراب هایی ناشی از بیش از حد فکر کردن را برای ما به ارمغان آورده است. ما همواره به گذشته، حال و آینده فکر می کنیم افکارمان مدام در حال تحلیل این اطلاعات است. این اضطراب ها می توانند مشکل جدی برای آسایش روانی و پیشرفت مان در کار و زندگی باشند. در کتاب Stop Overthinking روش های عملی غلبه بر بیش از حد فکر کردن را فرا می گیریم.
خرید کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress, Stop Negative Spirals, Declutter Your Mind, and Focus on the Present

کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری چند وقت اخیر در سایت آمازون است. افراد زیادی به دنبال خرید کتاب اوریجینال Stop Overthinking (با عنوان فارسی چگونه بر زیاد فکر کردن غلبه کنیم) هستند. زیرا علی‌ رغم حجم کم، مفاهیم عمیقی را به زندگی ما تزریق می‌کند.

Overthinking یا بیش از حد فکر کردن، درگیری روزمره تمام ما آدم‌ها است. همه ما گاهی در گوشه اتاق ذهنمان مسائل کوچک و بی‌اهمیت را آن‌ قدر با فکر کردن بیش از حد نشخوار می‌کنیم و در ذهن خود از آن‌ها غول‌های بی‌شاخ و دمی می‌سازیم که به سلامت آن آسیب می‌زنند.

حتما اتفاق افتاده که ساعت‌ها به حرف دوستی فکر کنید که خواب را از سر شما می‌برد یا مچ خودتان را ساعت ۴ شب در حالی بگیرید که دارید به یک جمله ساده فکر می‌کنید.‌ اگر شما جزو این دسته از انسان‌ها هستید این کتاب برای شما نوشته شده‌ است. شما می‌توانید با دانلود کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress، بیش از حد فکر کردن خود را واقعا کنترل کنید.

 

 

خلاصه کتاب Stop Overthinking

با مطالعه این کتاب بر الگوهای افکار منفی ذهن خود غلبه کنید، استرس را کاهش دهید و زندگی بدون نگرانی داشته باشید. بیش از حد فکر کردن بزرگترین عامل ناراحتی است، زیرا در یک دور باطل بی پایان گیر می‌کنید. با استفاده از این کتاب ذهن خود را از چیزهایی که مهم نیستند و هرگز اتفاق نخواهند افتاد، دور نگه دارید.

کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress, Stop Negative Spirals, Declutter Your Mind, and Focus on the Present اثری است که بررسی می‌کند در چه شرایطی بوده‌اید، موقعیت طاقت‌ فرسایی که خود را در آن قرار داده‌اید، درک می‌کند و کاملا آگاه است که چگونه سلامت فکری خود را در دام اضطراب و استرس از دست می‌دهید.

نیک ترنتون نویسنده تحسین شده این کتاب، با تکنیک‌های دقیق و اثبات شده، شما را از موانع عبور می‌دهد تا کمک کند سیستم مغز خود را دوباره برنامه‌ریزی و افکارتان را کنترل کنید و در نتیجه عادات ذهنی خود را تغییر دهید. فکر نکنید این کتاب صرفا روایت یک داستان از تجربه‌های نویسنده است، بلکه کتاب چگونه بر زیاد فکر کردن غلبه کنیم، بر اساس رویکردهای علمی و کاملا اثبات شده عصب‌شناسی نوشته شده است.

خرید کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress, Stop Negative Spirals, Declutter Your Mind, and Focus on the Present

 

کتاب Stop Overthinking چطور می تواند به شما کمک کند؟

مطالعه نسخه اصلی Stop Overthinking کمک می‌کند قالب فکری و اندیشه‌های شما راجع به خودتان کاملا تغییر کند و این کار را با پایان دادن به الگوهای فکری باطل در مورد خودتان انجام می‌دهد.دیگر از شب بیداری برای فاجعه‌ مالی که هنوز نیامده، سویه جدید ویروس کووید و اسم کودکی که هرگز متولد نشده است، نجات پیدا می‌کنید. تهیه کتاب

این کتاب تنها به جملات قصار و انگیزشی «شیر درونت را پیدا کن» اکتفا نمی‌کند. بلکه نویسنده با ارائه ۲۳ راهکار عملی با تجربه و علم خود، به شما کمک می‌کند از زندان گذشته و آینده رها شوید و هوای حال را تنفس کنید. خود نیک ترنتون طعم تلخی را در زندگی‌اش چشیده است. او از زندگی فقیرانه و روستایی در ایلینوی به اینجا رسیده است تا داستان رشد خود را با ما در میان بگذارد.

نویسنده با داشتن مدرک روانشناسی رفتاری تنها از تجربه‌هایش نمی‌گوید، بلکه حقایق علمی را نیز در کتاب خود می‌گنجاند تا با خرید کتاب Stop Overthinking از آمازون با مخلوطی زیبا از تجربه و علم روبرو باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنچه در کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress خواهیم آموخت :

شما با خواندن این کتاب مفاهیم زیادی را خواهید آموخت که می‌توان از جمله آن‌ها، به این موارد اشاره کرد:

 

• با چه روشی اضطراب‌های درونی خود را شناسایی کنیم و از آن‌ها آگاه باشیم؟

• چطور تمرکز خود را روی آرامش و عمل حفظ کنیم؟

• روش های اثبات شده برای غلبه بر حملات استرس

• چگونه یاد بگیریم که ذهن خود را آزاد و نقطه تمرکز خود را پیدا کنیم؟

• با چه روشی پتانسیل نامحدود خود را آزاد و زندگی را شروع کنیم؟

 

پس از مطالعه کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress، دیگر خبری از صدای صحبت‌های تحقیرآمیز با خود نیست و لازم نیست هر روز و شب در توهم این فکر اشتباه باشید که ارزشی ندارید. دیگر شب های بی خوابی با افکاری را که برای گرفتن حال شما با هم مسابقه می‌گذارند، پشت سر می‌گذارید. با مطالعه این کتاب ذهن خود را از تفکر بیش از حد آزاد کنید تا برای چیزهای بیشتر جا داشته باشد.

کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress، کمک می‌کند احساس بهتری داشته باشید و از پتانسیل خود آگاه شوید تا بالاخره بتوانید در لحظه حال زندگی کنید.
با استفاده از مفاهیم این کتاب می‌توانید فکر و گذشته و آینده را دور بریزید تا یک بار هم شما زندگی بدون استرس را تجربه کرده و بر فکرهای زیاد غلبه کنید.

کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress, Stop Negative Spirals, Declutter Your Mind, and Focus on the Present

نظر مخاطبین در مورد کتاب Stop Overthinking: 23 Techniques to Relieve Stress

در ادامه نظر برخی از کاربران آمازون را در مورد این کتاب با هم می‌خوانیم.

 

خیلی تلاش کردم که از این کتاب خوشم نیاید. تمام زورم را زدم و فقط فصل ۱ را دوست نداشتم. اگر کتاب‌های خودیاری زیادی خوانده باشید، فصل ۱ شبیه یک جمع‌بندی از تمام آن‌ها بود. ولی داستان اصلی از فصل ۲ به بعد شروع می‌شود که بر استراتژی‌های واقعی برای کاهش اضطراب، مدیریت زمان، و تکنیک‌های مدیتیشن تمرکز دارد. چگونه بر زیاد فکر کردن غلبه کنیم، از آن دسته کتاب‌هایی است که می‌توانید در مواقعی که نیاز به آرامش دارید، دوباره به آن رجوع کنید.

چه کسی به خاطر بیش از حد فکر کردن احساس گناه می‌کند؟ قطعا خود من. این کتاب را خواندم چون ادعا کرده بود می‌تواند با کم کردن استرس و تمرکز روی مسائل مهم به هرکسی کمک کند و بله! واقعا کمک کرد. با تاکتیک‌هایی که از این کتاب یاد گرفتم، توانستم ذهنم را از افکار شلوغ و مبهم خالی کنم. همچنین الگو‌های بیش از حد فکر کردن را آموختم تا با دیدن آن‌ها بتوانم خودم را کنترل کنم. خوشحالم که می‌گویم این روزها به دلیل کاهش استرس‌های زندگی‌ام، شب‌ها بهتر می‌خوابم. خوشبختانه در این کتاب رویکردهای کاملا علمی معرفی شده بود که نتیجه‌اش را در زندگی خودم هم دیدم.

 

دیدگاهتان را بنویسید